גיוס עובדים הוא תהליך של משיכת המועמדים הטובים ביותר להגיש מועמדות למשרה פתוחה.
גיוס עובדים הוא חלק חשוב בכל עסק, ויכול להיות קשה למצוא מועמדים מתאימים שמתאימים לחברה. ישנן דרכים רבות ושונות בהן מגייסים יכולים ללכת למציאת כישרונות חדשים, כמו שימוש במדיה חברתית או לוחות דרושים. הדרך היעילה ביותר לגייס כישרונות חדשים היא באמצעות נטוורקינג.
לוחות דרושים הם אחת השיטות הפופולריות ביותר לגיוס כישרונות חדשים. אתרים אלו מקלים על מעסיקים לפרסם משרות ולחפש מועמדים מתאימים באזורם. הם גם מקלים על מחפשי העבודה למצוא מקומות עבודה בתחומם ולהגיש מועמדות מהירה, מה שעוזר לשני הצדדים לחסוך זמן וכסף.
—
גיוס עובדים הוא תהליך של מציאת ובחירת המועמד הטוב ביותר למשרה פתוחה. מגייסים בדרך כלל ינסו למצוא, לראיין ולבחור את המועמד המתאים ביותר למשרה פתוחה.
ישנן דרכים רבות לגייס מועמדים. אתה יכול לפרסם משרות באתרים כמו Indeed או Monster.com. אתה יכול גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו לינקדאין, פייסבוק וטוויטר כדי למצוא מועמדים שעשויים להתעניין בפתיחות של החברה שלך.
—
גיוס עובדים הוא תהליך של זיהוי, בחירה וגיוס של מועמדים מתאימים למשרות. זהו חלק בסיסי בניהול משאבי אנוש.
חברות תמיד מחפשות דרכים חדשות לגייס את הכישרונות הטובים ביותר. הם מחפשים אנשים שלא רק בעלי הכישורים, אלא גם בעלי תשוקה למה שהם עושים.
תהליך הגיוס מתחיל בפרסום משרות פתוחות של מעסיק באתר האינטרנט שלו או בחשבון המדיה החברתית שלו, אשר יוצא לרשת החברים ואנשי הקשר שלו. אז ישנן דרכים שונות שבהן מעסיקים משתמשים כדי למצוא מועמדים מתאימים – הם עשויים לשכור סוכנות גיוס או לפרסם מודעה בעיתון או באתרי מדיה חברתית כמו לינקדאין.